Зачем мне врать? При Януковиче работать было невозможно - бандюки, братки фирме дышать не давали. Народ его ненавидел и презирал.
Да что там говорить - за него никто не голосовал, реально никто. Протянули как-то и через день все бюллетени, вся информация о выборах просто исчезла.
We will survive!
Я не хамлю — я защищаюсь от вашей тупости.
החברה האוקראינית הייתה אמורה לפגוש את יום השנה השלישי לפלישה בקנה מידה גדול ואת יום השנה לירי על מידן, מדוכאת וחסרת התמצאות. במהלך החודשים האחרונים, מרחב המידע הפך לביצה של שליליות, אדישות ומאבק פנים.
ואז, תוך שבוע בלבד, טראמפ פשוט פוצץ את הביצה הזו בהצהרותיו המטופשות. אחדות, כעס ואנרגיה הופיעו שוב בחברה האוקראינית.
שמתי לב לשלושה מאפיינים מגדירים של הדמות האוקראינית:
1. אי אפשר ללחוץ על אוקראינים. ספר לנו כמה מילים טובות ולבש את החולצה הרקומה שלך - אתה חבר שלנו עד המוות. הדוגמה של בוריס ג'ונסון לא תאפשר לנו לשקר. אבל נסה ללחוץ עלינו, ותקבל התנגדות עזה באופן בלתי צפוי.
2. האוקראינים מצליחים יותר במשימות מורכבות מאוד מאשר במשימות בעלות מורכבות בינונית. יש לנו ממש מוטיבציה כשהמשימה מאוד קשה, רצוי ברמה של בלתי אפשרי. במקום שאחרים נבהלים מרמת הקושי, האוקראינים מעודדים מכך. להתעמת עם רוסיה וארצות הברית בו זמנית? עצם המחשבה תשתק כל מדינה בפחד. אבל לא אוקראינה.
3. האוקראינים לא סובלים בגידה. עבורנו, בוגד הוא יותר גרוע מאויב. אני בטוח שטראמפ ישנאו אפילו יותר מפוטין.
וטראמפ פשוט עבר על כל נקודות הכאב המובהקות של העם האוקראיני. אני לא יודע אם ההתלהבות האנרגטית הזו תימשך זמן רב, אבל אם הקרמלין כבר שחרר את הפקק של השמפניה, אולי צפויה להם הפתעה לא צפויה ()
Цветы слабые. И простодушные. И они стараются придать себе храбрости. Они думают: если у них шипы, их все боятся...
She never looked nice. She looked like art, and art wasn't supposed to look nice; it was supposed to make you feel something.
There are currently 30 users browsing this thread. (1 members and 29 guests)
|
|
Terms of Service | Privacy Policy |
|